میدونم که میای و میخونی
نوشته شده توسط : هادی تات
متن قبلی رو تغییر دادم واسه عزیزی که میدونم میاد دلش از من پره

از اولشم بلد نبودم خوب حرف بزنم الانم فقط میگم منو ببخش

آدما وقتی همو دارن قدره همو نمیدونن وقتی از هم دور میشن واسه هم مهم میشن

شاید قدرتو ندونستم اما اون موقع هم برام مهم بودی

نمیدونم فراموش کردی یا نه اما من یادمه نمیخوام دردیو ازت تازه کنم

میخوام بگم با اون کارم این من بودم که باختم

همه چیو یه جا دست تقدیر ازم گرفت

این آپ رو الان ساعت ۲ نیمه شبه که مینویسم فقط بخاطره اینکه ببخشیم

امیدوارم خوشبخت شی .......





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
تاریخ انتشار : 30 / 6 / 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: